Prom 2011

Ready for prom!
Micaela and Anna.
Suit up!
Klara and Louise
Me and Maja. Love to the last picture, haha. SCORE!
Happy girls! Me, Frida and Maja.
Lovely Frida
Click to view in a bigger size!

Beautiful Micaela!

Klara and Me

Angelica, Anna, Klara and Louise
Shaggo is looking quite stunning.

Monika, Micaela, Anna.

How awesome hair?!
the boyz

I tisdags hade vi vår bal. Jag åkte först hem till Micaela för att gör oss i ordning tillsammans. Vid 17 åkte vi till skolan, letade upp alla andra och tog massor av bilder och gav komplimanger till höger och vänster. Alla såg såååå fina ut, killarna var stiliga som attan. Vi fotograferades och gick sedan in i Aulan för våran middag. Middagen var ganska god, i alla fall för att vara i skolan, haha. Efter det blev det pardans, jag dansade med victor, som är typ 180 lång. Såg nog lite kul ut eftersom jag bara är 160. Min klänning var väldigt lång också och hade höga klackar på mig(jag har ont i benen fortfarande!). Sedan blev det fekke som attan. Alla börjades svettas och det blev väldigt varmt i rummet. Man gick ut ett par x-tal gånger bara för att andas. Vi dansade i alla fall tills svetten rann och till slut var det min klass,som tog över dansgolvet, det var kul. 

/translation/Tuesday night we had our prom. I went over to Micaelas house to get ready together. At 5 pm we headed to the school, where the prom took place. When we got there we meet all the girls, everyone looked so nice and pretty and beautiful, it was insane. We took our picture and then went to the dinner. It was actually quite nice, or atleast for being in school, haha. We also danced, I danced with victor who is like 180 tall. Probably looked a bit funny, considering im only 160. We danced until the sweat ran, it was so fun. My class ruled the dancefloor at the end,haha. My legs still hurt from that night, or well, I also had on killer heels. But it was worth it, it was a fun night.

Kommentarer
Postat av: Lisa

gud va fin klänning du hade, kan du inte visa hela? :D

2011-06-20 @ 15:57:16
URL: http://photosbylisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0