Let's go back to where we belong

Jag känner att det är dags att ta tillbaka det svenska språket. Det är trotsallt det finaste språket jag vet. Jag skrev mer på engelska för att jag ä-l-s-k-a-r det, plus att jag tänkte att det kanske kunde leda till ett bättre betyg. Vilket det gjorde, ni läser om MVG barnet nu. Något jag faktiskt rekommenderar, vill ni ha högre betyg i engelska, blogga på engelska. Jag upptäckte många ord jag stavade fel och grammatiska fel. Men jag tänkte inte börja blogga helt på svenska, jag har fortfarande vänner från andra länder som också ska kunna läsa(get my point..?). 
Jag ska göra små sammanfattningar på engelska längst ner helt enkelt, eller om det är mindre inlägg blir det helt på engelska. Skiter i Google translator boxen, den är ju hur dålig som helst. 

/translation/
So, It's time to cut back on the english front. After all swedish is my first language still. But don't worry, I'm gonna do some small summaries at the end of each post for you, like im doing right now. I'm not giving the google translator box any credit, it sucks in other words.  

Cyou very soon, Stay beautiful! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0